szelektálás | vásárlás | öltözékek rád szabva

GARDRÓB.MOST

GARDRÓB.MOST

Egy ruhadarab, két stílus

2018. június 28. - GARDRÓB.MOST

Tavaly nyáron láttam meg, egyből beleszerettem. Pedig első ránézésre nem volt a stílusom, nem tudtam elképzelni a vele hétköznapokat, úgy igazán alkalmat sem láttam a viselésére, mégis felpróbáltam. A látszólag hozzá nem illő szettemhez meglepően jól passzolt, így megláttam benne a lehetőséget és megvettem. Nem bántam meg: a hétköznapi farmer-fehér blúzos szettjeimet laza eleganciájával remekül feldobta, azóta pedig helyt állt két fotózáson is. Nézzétek csak!

Tavaly nyáron Fruzsit fotóztuk, ott önmagában ruhaként egy letisztult viselet volt, nem is gondoltuk túl a szettet.

l-varkert-133.jpgl-varkert-137.jpg

Nemrég a Voilá Hostess- és Modellügynökség megbízásából fotóztunk, négy képzett modell hölgy lépett ki a komfortzónájából és mutatta meg, hogy 50 felett is lehet egy nő extravagáns. Judit 76 éves, nagy örömmel és hihetetlen profizmussal állt a kamera előtt. Az ujjatlan blézerben ismét jó választásnak bizonyult.

volia-027.jpg

volia-032.jpg

volia-037.jpg

Fotók: Rácz Edit, Elképzeltem

Styling: Csókási Lilla, Gardrób.Most.

Modell: Judit, Voilá Hostess- és Modellügynökség

A bejegyzés trackback címe:

https://gardrobmost.blog.hu/api/trackback/id/tr8514079845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása